Proporcjonalna czcionka Temat: czarny ekran
Autor: monica Data: 25 Wrz 2010
Odwołania:
witam, mam nastepujacy problem: (uprzedzam ze jestem laikiem komputerowym, wiec pewne informacje moga byc niedokladne) moj sprzet to laptop asusa moj sprzet to laptop asusa Duo T5900, hd 320gb, memory 3gb Vista Premium -zainstalowalam nowego antywira (norton) -pojawil sie czerwony komunikat ze cos jest zle z plikiem explorer.exe -norton polecil restart -po restarcie mam czarny ekran (wszystko wyglada normalnie do momentu gdy powinnam zobaczyc moj desktop, zamiast tego ekran jest czarny i widoczny jest kursor myszki, ktorym mozna poruszac) -mam dostep tylko do task managera (ctrl+alt+del), przez managera i wpisywanie tam roznych sciezek, ktore znalazlam w internecie na forach moge sie dostac to internetu, widze pliki i dyski, gdy odpalam jakis program-laduje sie, po czym widze czarny ekran -manager nie znajduje pliku explorer.exe -tryb awaryjny-to samo -F8 uruchamia mozliwosci naprawy lub 'cofniecia w czasie' ale zadna z tam dostepnych opcji nic nie zmienia -prze managera mam tez dostep do nortona, przy skanie znalazl troche cookies, naprawil i nic juz nie znajduje i w historii ma informacje ze problem z explorer.exe zostal naprawiony -jeszcze probowalam jakies takie naprawianie przez jakis program przez interet (z tad wiem jak sie dostac do netu) ale nie pamietam juz jak to sie nazywalo, w kazdym razie costam sie naprawialo ale nic to nie dalo(albo nic nie znalazl?juz sama nie wiem) -mam tylko recovery dvd, nie moge tego odpalic -komp na gwarancji z tego co wyczytalam do tej pory wyglada to na wirusa (zreszta mialam podejrzenie o wira, ale avast nic nie wykrywal-stad nowy ) jakie mam jeszcze mozliwosci,poza przeinstalowaniem systemu, czy ktos moze mi pomoc? gdzies wyczytalam ze rozwiazan tego problemu moze byc ok 80mln ale moze ktos trafi... w razie jakichs odpowiedzi bardzo prosze lopatologicznie, wiekszosc tych rzeczy powyzej opisanych robilam razem ze znajomym, o kompach nic ni