Proporcjonalna czcionka Temat: RE: czarny desktop
Autor: Robert Data: 26 Wrz 2010
Odwołania: 1 2
Jeśli to nic nie dało albo jest niemożliwe do wykonania to skorzystaj z przywracania systemu. CTRL + ALT +DEL - Uruchom menedżera zadań (start task manager) - Daj "Nowe zadanie" - Wklej to: %systemroot%\system32\rstrui.exe - Kliknij "OK" Wybierz jakiś ostatni punkt "Robert" wrote:
> Uruchom konsole > Start/Uruchom/cmd(prawoklik-uruchom jako Administrator) > Wpisz komendę sfc /scannow i Enter > > "monica" wrote: >
> > witam, mam nastepujacy problem: (uprzedzam ze jestem laikiem komputerowym, > > wiec pewne informacje moga byc niedokladne) > > > > moj sprzet to laptop asusa > > Duo T5900, hd > > 320gb, memory 3gb > > Vista Premium > > > > -zainstalowalam nowego antywira (norton) > > -pojawil sie czerwony komunikat ze cos jest zle z plikiem explorer.exe > > -norton polecil restart > > -po restarcie mam czarny ekran (wszystko wyglada normalnie do momentu gdy > > powinnam zobaczyc moj desktop, zamiast tego ekran jest czarny i widoczny jest > > kursor myszki, ktorym mozna poruszac) > > -mam dostep tylko do task managera (ctrl+alt+del), przez managera i > > wpisywanie tam roznych sciezek, ktore znalazlam w internecie na forach moge > > sie dostac to internetu > > , widze pliki i dyski, gdy odpalam jakis program-laduje sie, po czym widze > > czarny ekran > > -manager nie znajduje pliku explorer.exe > > -tryb awaryjny-to samo > > -F8 uruchamia mozliwosci naprawy lub 'cofniecia w czasie' ale zadna z tam > > dostepnych opcji nic nie zmienia > > -prze managera mam tez dostep do nortona, przy skanie znalazl troche > > cookies, naprawil i nic juz nie znajduje i w historii ma informacje ze > > problem z explorer.exe zostal naprawiony > > -jeszcze probowalam jakies takie naprawianie przez jakis program > > przez interet (z tad wiem jak sie dostac do netu) ale nie pamietam juz jak > > to sie nazywalo, w kazdym razie costam sie naprawialo ale nic to nie > > dalo(albo nic nie znalazl?juz s