Ta grupa jest zamknięta. Ciągle możesz jednak tworzyć nowe wątki na grupie Office również związanej z tematem.
Jeżeli chcesz dodać nowy wątek na grupę Office kliknij tutaj.

Andres1/1 09 Gru 2011
Witam, Mam pewien kłopot. Posiadam Outlooka 2007. Otoz cos mi sie zmienilo w tresci nowej wiadomosci, tzn w piewrszym wersju jak kliknę kursorem, to na górnym pasku wyskakuje zakładka "narzędzia tabel" a aj w wiadomosci mam mala czcionke. Oczywiscie moge to manualnie zmiienic w narzedziach wiadomosci, ale zmiana na stale w ustawieniach poczty narazie mi nie przynosi efektow.
Dawid13461/1 09 Gru 2011
Witam. I jest ktoś mądry kto zna rozwiązanie ? Bardzo proszę o przesłanie mi instrukcji jak dodać do menu kontekstowego blokowanie nadawców.Co do instrukcji to muszę zaznaczyć że nie jestem programistą ani nawet informatykiem, ale bez obaw kilka lat już komputer obsługuję. A jeszcze lepiej było by gdyby była możliwość podmiany jakiegoś pliku i żeby mi ktoś przesłał taki pliczek.
leon1/1 06 Gru 2011
Witam. Dostalem e maila z załącznikiem typu Internet E-Mail Message i nie mogę go otworzyć żadnym programem. Szukalem w google i nic nie znalazłem albo źle szukalem. Uzywam programu pocztowego OE. Czym go otworzyć. Pozdrawiam Leon
Grzegorz Niemir...2/2 04 Gru 2011
Uzytkownik "fred" <fred_ra@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:jb81a5$br0$1@inews.gazeta.pl... > Czy ktos wie co sie stalo z news.onet.pl.Przestalo mi dzialac. Zauwazylem to samo i przeszedlem na serwer ICM, ale nie moge z niego czytac wiadomosci z grupy pl.misc.samochody. -- PP
Grzegorz Niemir...1/1 02 Gru 2011
fred <fred_ra@gazeta.pl> napisał(a): > Czy ktoś wie co się stało z news.onet.pl.Przestało mi działać. Szanowni Państwo, Uprzejmie informujemy, iż serwis niusy.onet.pl został zamknięty. Onet zrezygnował ze świadczenia usługi grup dyskusyjnych i w związku z tym serwer NNTP news.onet.pl również został zamknięty. Zachęcamy do korzystania z alternatywnych serwerów niusowych i
gadacz0/2 01 Gru 2011